Sipariş Koşulları

18 yaşından küçük kişiler www.fenerium.com'dan alışveriş yapamaz. www.fenerium.com çocuklara yönelik ürünler satışa sunmaktadır; ancak bunları yetişkinlere satmaktadır.

Fenerium’dan kredi kartı (Visa, Master Card) ya da banka havalesi ile alışveriş yapılabilir. 3 iş gün içerisinde havalesi yapılmayan siparişler iptal edilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından sipariş tutarı kadar para blokesinin yapıldığı ya da havalenin hesaplarımıza ulaştığını belirlediğimiz andır. Ödemeli gönderi gibi belirtilmeyen ödeme yöntemleri kabul edilmez.

Fenerium tüm siparişlerinizi, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliyeli fatura eşliğinde teslim edecektir. Hediye paketleri sevk irsaliyesi ile gönderilecek; fatura, bilahare siparişi oluşturan kişinin eposta adresine postalanacaktır. Yapılan alışverişlerdeki tüm fiyatlar TL olarak ifade edilmiştir.

Dizgi ve sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından Fenerium sorumludur.

Sözleşmenin imzalandığı tarihte var olmayan ve ön görülmeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini imkansızlaştıran haller, mücbir sebep (Tabii afet, savaş, terör, ayaklanma, mevzuat hükümleri, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli mahiyette arıza...) olarak kabul edilecektir. Mücbir sebep şahsında gerçekleşen taraf, diğer tarafa durumu derhal ve yazılı olarak bildirecektir. Mücbir sebebin devamı esnasında tarafların edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep hali 10 (on) gün süreyle devam ederse, taraflardan her birinin, tek taraflı olarak fesih hakkı doğacaktır.

Fenerium sattığı yüz binlerce ürün için tüm sanal alışveriş siteleri gibi stok tutmamaktadır. Ürünleri müşterilerinin siparişlerine göre tedarik etmektedir. Tüm ürünler için listeler her gün güncellense de sipariş verilen bazı ürünler teminci kuruluşların stoklarında tükenmiş olabilir. Böyle durumlarda ilgili bölümümüz tarafından size e-posta ile bilgi verilir ve ürün bedeli karşılığı bloke edilen tutar kredi kartınızdan kaldırılır.

Eğer siparişinizi banka havalesi seçeneğini seçerek verdiyseniz, ürünlerin bulunamama durumunda sadece ürün bedelleri iade edilir. Bankalar tarafından uygulanan havale masrafları ile Fenerium'un bir ilgisi yoktur. O yüzden havale ödemelerinizi bankaların internet şubeleri ve ATM'ler üzerinden yapmanızı öneririz.

Türkiye içerisinde bir siparişin teslimatı, UPS Kargo ile yapılır. Yurtdışına ise siparişin teslimatı, DHL ile yapılmaktadır.

Paketlerinizin, alışverişiniz sırasında size belirtilen süreler içinde teslim edilmemesi durumunda e-bilgi@fenerium.com.tr’ye e-posta gönderebilirsiniz. Kargo Şirketi tarafımızdan ya da müşteri tarafından aranarak paket takibi yapılabilir. Paket teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır. Bu yüzden; Teslimat sırasında hasarlı olduğunu tespit edilen paketler kabul edilmeyip tutanak tutturulmalıdır. Daha sonra, tutanak e-bilgi@fenerium.com.tr’ye bir e-posta aracılığıyla bildirilmelidir. Fenerium, ürünü yeniden temin edip, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacaktır.

Sipariş iptali için: Öncelikle siparişinizi iptal ettirmek istediğinizi bize e-posta (e-bilgi@fenerium.com.tr) veya telefonla (444 1907) bildirmeniz gerekmektedir. Talep üzerine sipariş iptal edilerek ürün bedeli hesabınıza yansıtılacaktır. Ödemesi kredi kartı ile gerçekleşmiş olan siparişler iptal edildikten sonra para iadesi işlemi hesabınıza en kısa zamanda yansıyacaktır. Ancak, bankaların hesaplara aktarım tarihleri farklı olduğundan hesabınıza ne zaman yansıyacağı konusunda ilgili bankanızın müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alabilirsiniz. Havale ile verdiğiniz siparişin iptal edilmesi durumunda, siparişiniz iptal edildikten sonra bize bildireceğiniz hesap numarasına ürün bedeli hemen yansıtılacaktır. Sipariş İadesi İçin: Müşteri, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı/sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı Fenerium taahhüt eder. Kişiselleştirilmiş ürünler olan, sırt baskılı forma ve üzerine alıcı talebi ile yazı yazdırılmış diğer ürünlerin iadesi alınamaz.

Cayma hakkının kullanılması halinde, fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ve ürünün/ürünlerin Fenerium’a ulaşmasını takip eden 10 gün içinde ürün bedeli müşteriye iade edilir. Ancak, müşteri tarafından fatura aslının gönderilmemesi halinde KDV ve varsa sair yasal kesintiler müşteriye iade edilemez.

Kredi kartı bilgileriniz sistemde kayıtlı olarak tutulmamaktadır. Bu ekranlarda da kart numaranız güvenliğiniz açısından gizlenmiştir.

Müşteri, www.fenerium.com internet sitesinde, sözleşme konusunu oluşturan tüm ürünlerin esaslı nitelikleri, özellikleri, KDV dahil satış fiyatı, ödeme ve teslimat şekli ile tedarik ve teslim sürelerine ilişkin esaslı bilgileri okuyup ürünler hakkında tüm bilgilere sahip olduğunu ve bu bilgiler doğrultusunda elektronik ortamda satınalmaya ilişkin onayı verdiğini kabul ve beyan eder. www.fenerium.com'dan alışveriş yapan kişi yukarıdaki tüm maddeleri elektronik ortamda okuyup, kabul edilip, teyit etmiş sayılır. Bu sözleşmede düzenlenmemiş hususlarda 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri uygulanır.